Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Pages

Tiga penjahat ganas Indonesia ditembak mati

Written By JOM JALAN on 12/01/10 | Selasa, Januari 12, 2010




ZULKIFLI (dua dari kiri) memberitahu sidang akhbar mengenai kejayaan polis menembak mati tiga penjenayah warga Indonesia di Taman Farmasi, Seri Iskandar kelmarin.


IPOH - Tiga daripada empat penjenayah warga Indonesia mati ditembak dalam kejadian berbalas tembakan di Taman Farmasi, Seri Iskandar dekat sini kelmarin.
Dalam kejadian pada pukul 7.15 petang itu, tiga penjenayah yang bersenjatakan pistol dan parang mati di tempat kejadian manakala seorang lagi dapat menghilangkan diri.
Sebelum kejadian, pasukan polis yang membuat rondaan di sekitar Seri Iskandar terserempak dengan sebuah kereta Honda Civic yang dinaiki empat lelaki dalam keadaan mencurigakan.
"Apabila polis menahan kereta itu, kenderaan tersebut bukan sahaja tidak berhenti malah bertindak melanggar dua buah kereta peronda polis sehingga rosak teruk," kata Ketua Polis Perak, Datuk Zulkifli Abdullah di sini semalam.

Sumber: Kosmo! untuk tujuan dokumentasi. Pautan:Syafrein.com, Dompas Network, Guided-Info.com, Munakahat, Artikel Sentral, Catatan Sekilas, Perkahwinan, NikahKahwin.Co.Cc, Tokoh, Usahawan Maya, Cyber Ilmu, Riau, Banners to click!, My Biz Online.